nedensiz

ruhumdaki bu nedensiz ağrıyı
ameliyat etsen diyorum..
çıkarıp bir kavonaza koyar
daha sonra inceleriz.

açıklama istemiyorum
ama canım yorgunluğum
gözaltlarımdan sızıyor..
suya ihtiyacı varmış
öyle dedi doktor.
anlamadım ki
sudan başka ne ile yıkanıyorum zannediyor.

beynimde zıp zıp zıplayan
bilinçsiz ve idaresiz
düşünceleri toplasan diyorum..
ellerin titremesin ve
gördüklerini unutma
nasılsa bir ara sıkıştırırsın
bilmem ne hakkındaki konuşmanın
tam ortasına.

hiç birşey beklemiyorum
ama canım içimden fışkırıyor
fikrimin karanlığı.
mekan değişikliğine ihtiyacı varmış
beynimin.
oysaki zaten mevsimler değişmiş.
atlar çoktan terketmiş şehri..
alacalı bir renk bulaşmış tırnaklarıma
peki bu neyin çok sesliliği.

biri kal, kal ki başedebilesin diyor
bir diğeri bence hiç durma koş ve terket
diye slogan atıyor.

oysaki tek cümleyle çözdün sen
akla hayale yatkınlığı..

uyu…………..sadece uyu………..

nasılsa istesende istemesende
uyandığında kendini bulursun kaldığın yerde..

kaldığım yer neresi olacak bilmiyorum
yada sen söyle.
unutmuşum
şu anda olduğun yer kaç kilometre.
karnımı tekmeliyor bir ayrıntı.
çıkıp gelişlerime gebeyim.
doğuma az kaldı
doktoru beklemekteyim….

lütfen sende boş durma
ıslak ve sesli öpüşlerimi hayal et.

Leave a Reply

