uzaklarda

kaybederim kendimi bazen boş sokaklarda,
sallana sallana hangi tarafa gitsem bilmem,
unuturum kendimi ilk kavşakta
taşladığım o deniz aşkı misal
attığım her taş farklı masal
bir bilen varsa banada söylesin
hangimiz haklı farz-ı misal
görünmez olurum farkedilmezim
aynı dünyada farklı diyar

korkmadım hiçbir zaman gerçekten
hırlamadım, henüz erken
çözemiyorum var bir bilmecem
göremiyorum kapalı pencerem
tura bir sarhoş onu sorma
çok uzaktasın kapımı çalma
yağmur olurum yüzüne damlarım
mektup yazar rüzgara bağlarım
ben bir sultanım yalnız ağlarım
kalpten dudağa her bir lafım

unut, gitsin
bitti de!.. bitsin
aynı hikayede baştan eziksin
kulak asmasanda söylediklerin
seni yıkmış diye sen triptesin
doğru yada yanlış ne farkeder?
oldu bitti zaten bunu bilesin.
hayallerin seni senden eder
avcunda tutarsın uçup gider
sen pesşinde koş, bitti zanneder…..
aşkın önünde nefret diz çöker!

sabah sabah bir sigara kadar ömrüm
kül olur her nefeste bunu gördüm.
iki ara bir derede kapıldı gönlüm
çok sevdim ama diri diri gömdüm.
zaten güzeli güzel yapan değer,
ona saygı duyan bir erkektir.
varsa yürek konuşur, konuşturur.
illa ki bir gün biri duyar durur
zaman kalmadı son durum budur.
acı gerçek bu,eden bulur.

(tura-kargaşa)

Leave a Reply

