iltifat

Gözlerini düğme yapmıştım bütün iliklerime
Her soyunuşumda sana dokunuyordum

Sabaha karşılığın
Toparlanıp giderken yanımdan
Güvercin narinliğinde yürüyordum kanına
Sessizdi dilinin ucundaki gece
Dizkapaklarımda sızlıyordun
Oysa ben
Avuçlarındaki her çizgiyle
Ezbere sevişebiliyordum

Adını sıyırıp attığımda üstümden
Bedenim asılıyordu gece denilen dar ağacına
Kasıklarında uyuyordu kent ucuz fahişeler gibi
Sen fark etmiyordun

Gözlerini düğme yapmıştım bütün iliklerime
Tanrıyla her kavgamda seni suçüstü yakalatıp
Beynimi veremliyordum
Aklımı kaybettiğimde anladım ki
Sen içimde
Sevemediğim adamlarla besleniyordun…

Herhangi bir kışı
Yaza bağlayan ne varsa
Koynumda uykudaydı.
Ve unutulacak bir şey değildi
Ellerinin avuçlarımda terlemesi
Zaman….
Yani uzun zamanlardan sonra bile
Sırf bu yüzden sevebilirdim seni

Gözlerini düğme yapmıştım bütün iliklerime
Tenine kasımpatı ekmiştim…
Filizlendiğinde bana gelmeliydin
Bekledim…
Öğrenmiştin artık başka hayatlarda
Kendini öldürebilmeyi
Gelmedin….

Leave a Reply

