uzatmalar

Şimdi burada bırak beni.
Şehrin cevapsız kalmış sorusunda
Kasıklarında…
Orada sırtımı dönüp herhangi bir adama
Uyuyacağım yüz üstü.
Bağlı ne kaldıysa ruhumda
Ve ne kadarını ıslatmışsam düşlerimin
Dehşetin uçurumundan ne kadar çok istediysem bakmayı,
İrin, iltihap, herhangi bir ızdırap,
Anlamsız bir cümle ile iki yüzlü sevdaların gözbebekleriyle vurulup,
Üstüme çekemediğim, kendime benzetemediğim ne kaldıysa
Sana adayacağım.

Şimdi burada bırak beni…
Ellerinin sırrında, aklının hiç ermediği bir olayda,
Kış mevsiminde, uyuyamadığın bir gecenin sabahında
İtiraflarının tam ortasında…
Çaresizliklerin küfre çevrildiği,
Dilsiz kalmış bir duygunun fizik ötesi varoluşunda,
Denizin sana hiç vurmayan kıyısında,
Bulutların ve martıların ve trenlerin
Ağlamasını bir teras balkonundan izleyip,
Seni suçlayacağım.
Seni vuracağım sabahların Kapalıçarşı kalabalığıyla.

Terk et beni!
Ağzın yine korkak, gözlerin yine sakin
Ve sessiz ve ciddi ciddi
Hep aynı repliği tekrarlayarak
Kaçarak kendinden, şehirden, hazmedemediğin her şeyden
Zamanı kalbinden, bizi tam on ikiden vurarak,
Beni yüzüstü, beni paramparça, çırılçıplak
Kızgın, öfkeli ve beni bir “hiç” sayarak
Bırak!

Orada, şimdi orada
Aslını inkar edemediğim bir sevdanın kızlığını
Senden sonra, senin için, büyük kaybedişlere karşı koyarak
Bozacağım.

Çünkü,
Ölüm ve kin ve sevmek,
Bütün ahmaklıkları hak eder.
Biliyorum, biliyorsun, biliyorlar
Bu kadar saçmalamak, bizim gibileri için fazlasıyla yeter!

Boğazıma kadar pişmanlıkla dolmuş gibi
Pencerelerin hepsini açık tutarak,
İçimde intihar eden Tanrıya inat,
Sonra ben de, bir gün ben de
Acılarımı alıp giderim kelimelerden…

Leave a Reply

