makberrev

İstihbarat kurdum düşüne korkma tuzak değil
Bakan yok bu gece, sen iyi bak yıldızlara
Yıldızlar uzak değil
Her defasında yeniden ayaklandım beni sen kaç kez gömdüysen
Peki ya umutlar biterse?
Cevaplamadan hak ver
Ayaklarımızı birbirine değdiren zerafetin adı makber!

Sokak boyu cigaram
Kaldım gecenin altında
Her an dünyaya okkalı sövecek bir hal var tavrımda
Gece kapkara düşünceli ben makus yarım firari
Doğmayan güne bile merhaba velakin ters dönen talih
Ama barış ütopyadır, bana memleket sen kaldın
Anlat onlara
Ben mesela bir sesteyim
Sana ait her nefesteyim
Şu kara asfalta kızmışım böylece bütün ayaklarım yaya
Önce kendi damarlarımdan başlamalıyım çatlamaya
Dedim kendime, bütün iyi niyetlerini bir gece vurdun ya
Avunmak ve kan kaybetmek kolay sustum dur dünya!

sss

Leave a Reply

