sss

Umut bitti gam…
adımız kan soyadımız intikam
yazgı bozdu dilimi biz yontalım elbet geçer zaman
korkmadı dilim kimi zaman neşeyle sürçtü
kahpe bi pusuda sana saldırgan cümleler kurdum
ilk bi kaçı cephede düştü
var mısın yok yere kafa tutmaya kainata
şımartalım nefretimizi artık elinden ne gelirse
kime ne curet gösterebilirsek o kadar
adına ne denirse…
ettiğim küfürden gurur duyarak bekledim gelmedi.
ya gelirse?
çünkü keder gövdemde açılan kızıl bayrak kanıt
ismin bir yılımın 12 kadını öldüm kaç gece yatağa yatıp
sana bigün bi sızıdan bahsetmiştim o biçim kalaylı
kirpiklerinle dinledin ama salt gözlerin benden yanaydı
sen hangi coğrafyadan çekinsen gökyüzü nesnel
senin tenin lütuf benimki derdini anlatacak kadar esmer
ben hangi direnişi yüreklensem o zaman çiçeklendin sen
bekle bizi güneş ülkesi hangi kanda temizlendiysen
pervam yok kaybetmeye seni üstü başım kan
orta dünyada bana medet kalmadı umut bitti lan
sözcükte mana patlatan idem denizin ortasında duba
bu sırada kentte ince bir mevsim yürür, urtuba!

 

kimse anlayamadı değil mi ? şaşırmadım.

Leave a Reply

