kalk

Ben artık kalkayım

Yatağıma gidip yüz yirmi altı saniye sonra uyuduğumu sandım
yüz yirmi dokuz saniye sonra açtım gözlerimi
yastığa sarılmışım
hesapladım
yirmi sekiz yıl altı ay yirmi beş gün üç saat yirmi yedi dakikadır mutsuz olduğumu
beni de leylekler getirdi sizi getirdiği gibi
arka bahçesine bıraktılar dünyanın

Ben artık kalkayım

balkona çıkar bir cigara yakar malum tarafa doğru üflerim
bu saatte nasıl bir kafir olduğumu anlamaz kimse
su içerim
biraz amuda kalkar beynime kan gitmesi için çalışırım
Alt komşu gürültümden rahatsız olur
şöyle bir döner inildeyerek
Boktan karı! Sürekli rahatsız!

Ben artık kalkayım

Bu saatte tüm kebapçılar kapalıdır.
açık pub vardır belki
belki midyeci, ayak üstü bira yuvarlayabileceğim
her şeyi tekrar tekrar unutabileceğim
mide çeperime yuvalanmış binlerce istiridye var
biri de sensin
onlarcasının arasında seni tanımama şaşırmana şaşırıyorum aslında
denizin ışığı inci
bir tek senin içinde oysa

Ben artık kalkayım

Hayatımın bundan sonrasını dünkü gibi yaşamayı istiyorum
ne daha iyi ne daha kötü
biliyorum ki her hayvan yaralıdır ormanda
her dal
her diş yaralayıcı

Ben artık kalkayım
yelkovan bekler.

010520162227

Leave a Reply

