sırayla

Dinleyiniz

Size biraz taşşaklarımdan bahsedeceğim.Dinleyin ama lütfen. Kuru etli kanepe tarifi dinledim ben sizden. Yabancı popçuların son sidisini dinledim sizlerin hatrına. Top 40 pop listeleri ile eller hava yaptım. Kaçırdığım neşeniz gelsin diye, neşeyle götlerinizin yanlarını tokuşturduğunuzu. Kaçırmışım ya ben partilerinizi..

Dinledim ben sizi. Şimdi dinleme sırası sizde. Hangi ibnenin icat ettiğini düşünerek “labne” bakınırken market raflarında.. mutlak süzme yoğurt kullanılmalıydı onun yerine. bazı şeyler olmasa da oluyor dediğimde kaşlarınızı hayır deyip çattığınızda..

Siz beni sizi dinlememekle suçladığınızda söylemiştiniz beni dinlediğinizi. Kolay para kazanmayı çok kolay sandığınızda hayretle sustum size.

Sıkılmayınız. Sıra bana gelse anlatacak çok şeylerim var aslında. Yılda belki bir belki hiç görmeyeceğim insanlar için içkiler yemekler verecektim gereksiz. Siz emeklerinizi keyfinize kullanırken ben emeklerimi emekleyeceklere kullanmayı hayalledim.

Şimdi dinleyin size taşşaklarımdan bahsedeceğim. Unutana, unutturana kadar size. Utanana kadar. Kaçırmayın sakın anlatacaklarımı. Arada size sevmediğimi de söyleyeceğim sizi. Çok öteden bir yerden..

Leave a Reply

