üç

saat üç
günlerin kısalmasına çok var
akşam olsa da demlensek
sessizce içsek, karışmasa hiç kimse
karışmasak suyun rakıya
alkolün kana
aşkın tarihe karıştığı gibi

düşünüyorum
dünyanın boşu boşuna dönmemesi gerektiğini

saat üç
yirmi dakika sürmez biter bu şiir de
şiir beceriksizlerin işi
sevmeyi adam gibi beceremeyenlerin.
katıksız sevebilseydim eğer…
sorun sizde değil bende
ne kadar iyi şairsen o kadar beceriksizsin
bunca zaman içinde birde bunu fark et

düşünüyorum
marangozun elinde ağaç olmayı, bir kumdan kale
dalga olup kendimi yıkmayı
bir dilenci olmayı
bir avucundaki metelik,
bir dilindeki dua
düşünüyorum
kalbimin kutupları eridiğinde benden geriye ne kalacağını

saat üç
günün piç bir pazartesi daha doğurmasına
saatler var

düşünüyorum…

Leave a Reply

