bil

ben o yarayı biliyorum

aynada ayn
kirpikler kaşlar
bir çukur içinde
tuzuna boğulmuş bir çift

ben o yarayı biliyorum
yumruğun nasıl yapıldığını
kemikler kırılıncaya dek
aynada ayn
nasıl vurulduğunu
ilkin yar gözünden sekmiştir
kendini orada ilk gördüğünde
insan dahi zannetmişsindir
değilsindir
bunu sana ilk yar sandığın göz öğretmiştir
hass…

küfrü dün bıraktım okuyan
yekten siktir yazmamı bekleme benden
daha naifim artık
sen san diye teslim olduğumdan

biliyorum
şimdi yar aradığını düşmeye…
uçurumun en ucundan
bir ucuna
hass…
intihar intihaldir
korktuğun azraildir

ben o yarayı biliyorum
aksin aslına bakışını
aslın aksten kaçışını
diyeceğim ki
hass.ktir
gitme
sen çok değerlisin

şimdi bunca kan içinde
senden bir parça
mesela
kesilmiş tırnağına
öyle bir bakınca
insan anlıyor
masumiyet o kadar kolay düzülmüyor

Leave a Reply

