dem

Yüzünün astarını en çok ben bilirim
saklandığında yerini ben

aynalardan…

bir ben bilirim kadehindeki dostluk şerbetinin tadını
bir ben sarhoş olurum sorgusuz, sualsiz o kokuyla

izin ver kurtarayım seni bu kör boşluktan
izin ver susalım uzun uzun ama sen ‘yalnız’ susma

Tut ki bir deniz var önünde
arkanda bir yokluk.
‘Bir’ demek bile imadır ona, hiçlik…
ve başkasının elinde bölük pörçük olmuş hayallerin

Tut ki havada umut, nefes, tazelik
ve yel seni bekleyen
Derinde cevher, derinde tuz
derinde yara
ve ben şimdi bir yelken veriyorum sana

bakmadan ardına,
yürümen gereken
Dem bu dem!

03.02.2011
23:02

Leave a Reply

