sen

Geri dönüşü olmaz, bazı sözlerin,
Şimdi sen, o sözler gibi mi gittin?
Belkide yalan söyledin.
Sen gecenin ta kendisisin.
Yıldız diye baktığım gökyüzü yüzün,
Semadan parlak gözlerinle çıkagelirsen eğer, O an anlarım.
Her yıldız kaydığında, tuttuğum dilekler, ellerinmiş meğer.

Karanlık diye içime sıkıntı çökmesi,
Sabah gelip seni götürecek diye demek.
Her çocuğun yastığın altında titremesi
Aşkımın şehadeti demek!
Senelerce karşında tir tir titremek…
Önemi yok..
Aylarca yüzünü görmek için nefes almayı denemek,
Sensizde yaşanabiliyormuş, Sana sensizliği kanıtlayabilmek,
Ne zormuş..

Sen nasıl bir yalancısın?
Bilmiyorum kaderimi nasıl kandırdın.
Her sonuç sensizlik her sebep sen,
Gülsen felaket, gülmesen felaket.
Yorgunluğum sen, yoğunluğum sen.

Hiç bir sebep yokken yoluma çıkmana ne demeli peki?
İşe geç kaldığımda mecburen,
Hiç kullanmadığım yolun başında seni görmem,
Olmamam gereken yerde, olmaman gereken yerde olman.
En soğuk kış gecelerinde, sıcak teninle rüyalarıma değmen.
Görmemem gereken yerde, görmemen gereken yerde olman…

Dua et aklı selim yalnızlardanım.
Eğer şüpheci biri olsaydım,
senin bir komplo olduğununu,
Avazım çıktığı kadar bağırırdım.

Yanımda yatıyorsun.Saçların yastığımda,
Zaten yaşanmamıştı diyorum dün.
Kendini öyle bir hatırlatıyorsun ki,
Her şeyi unutuyorum.
Sonra öyle gidiyorsun, beni tanımak ne mümkün?
İnanır mısın ? Ne yaşandı ne yaşanmadı bilmiyorum.

Bendeki umutsuzluk değil,
yalnızca mecbur kalanların bildiği bir razı gelme
N’olur gelme… Zaman geçiriyorsun benle.
Bana, yetmiyor senle
Gelsen de gelmesen de

Hayal sen, Gerçek sen, Gece sen
Şu baktığım yıldızlar gözlerin olsa
Karanlık gibi üstüme çöksen…

-mumi

Leave a Reply

